A mosoly
Az emberi kapcsolatokban a beszédet tartjuk a legfontosabb kommunikációs elemnek.
Miközben a közléseinkben nem több mint 35 százalékot tesz ki. A maradék 65 százalékot a non-verbális kommunikációnk teszi ki. Nem is gondolnánk, mennyit számít a kommunikációnkban a mosoly, mint a non-verbális kommunikáció legfontosabb eleme.
Egy fontos tárgyalás, egy állásinterjú során különös gondot fordítunk a megjelenésünkre, és általában a nem verbális kommunikációs eszköztárunkra. Ha professzionális módon szeretnénk alkalmazni ezt a fontos eszközt, a napi kommunikációnk során, akkor ügyelnünk kell a mosoly legfontosabb elemére, a szép fogsorunkra.
Nem véletlen, hogy a fogászati szolgáltatások terén, külön figyelmet kapott a mosolytervezés, és az esztétikai fogászat.
Ha nem vagyunk elégedettek a mosolyunkkal, bátran keressük fel a fogorvost.
Számtalan esetben a saját hibánkon kívül is elromlanak a fogaink.
Ilyenkor érdemes olyan fogorvost keresnünk, aki az esztétikai fogászati kezeléseket is vállaljai, mint szolgáltatást.
Ne feledjük, a mosoly mindig ingyen van, és ha szépek, és természetesek a fogaink, még hatásos is.