Arculattervezés – az Ön cége kihasználta már ezt a lehetőséget?

Ha Ön cégvezető, joggal teszi fel a kérdést, miért van szüksége arculattervezésre! Még manapság sem túl gyakori, hogy a cégeknek, a vállalkozásoknak, a vállalatoknak egy teljesen átfogó, egységesítő arculatuk legyen. Mintha a megjelenés eme szükséges lépését nagyon gyakran érdemtelennek tartanák még maguk a cégtulajdonosok is.
Holott rendkívüli jelentőséggel bír, ha egy cég egy olyan egységes arculatot kommunikál vevői, ügyfelei előtt, ami bizalmat sugároz kifelé, de önmagáról a magabiztosságot, a komolyságot, a kommunikatív készséget, az áldozatkészséget, és nem utolsó sorban bármilyen termékről is legyen szó, a minőséget, a magas fokú ügyfél, vásárló orientáltságot sugározza.
Nem hinné el, hogy mindez kiolvasható egy profin megtervezett arculatról? Pedig így van! Az arculat egy olyan komplex megjelenése az üzleti világban cégének, ami a fentebb felsoroltakról árulkodhat. Addig természetesen nehezen hiszi bárki is, hogy ez létezhet, míg ki nem próbálja.
A szakemberek által megtervezett arculat olyan része a marketingnek, a reklámnak, ami többszörösen is megtérül. Nem könnyű felépíteni egy ügyfélkört, nem könnyű megnyerni a vásárló, vagy egy partnercég bizalmát, főleg, ha nincs egy összeszedett céges megjelenés, ami minden apró mozzanatban megerősíti a másik félben, hogy bízhat a szakértelemben, bízhat a termékben.
Egy milliméterre megtervezett grafika, egy igényes logó, egy teljesen profi szerkezetű weboldal, annak teljesen átlátható, felhasználóbarát megjelenése, a legutolsó névjegykártyán visszaköszönő logó, egy reklámajándékon magabiztosan feltüntetett embléma, mind-mind azt sugallja, hogy a cég profi szakembergárda, minőségi termékével találkozik a vásárló, az ügyfél.
A mai válságos gazdasági helyzet, a webes területen is már-már tucatszám megjelenő azonos cégek közül, csak így lehet kiemelkedni. Nem beszélve az offline világban elburjánzó olykor azonos nevű, de selejtes, nem megbízható szolgáltatást, terméket áruló cégekről. Csak a magabiztos arculatot kommunikáló cégeknek van esélyünk fennmaradni és az elégedett ügyfelek által profitot termelni.